:D

Shu shu :D

Skolan som vanligt idag, även tråkig som vanligt ._.
Kl 3 hade vi samling med dom som ska uppträda på julshowen :D haha jag ska sjunga the tide is high, den suger xD video finns längre ner i inlägget ;D som jag tror att jag inte har berättat i bloggen så hade jag tema musik/liveframträdande på temadagarna förra veckan, o då blev vi indelade i band o fick en låt, som man fick tre dagar på sig att lära sig ... så denna låt ska vi alltså framföra nästa tisdag ^^) kanske kmr ut bilder o video om jag har nån snäll vän som vill filma ^^)

Btw, Th:s nya musikvideo kommer ha förhandspremiär idag :D

Hoppas ni får en fortsatt härlig måndag :D

// Ämmeh <3




 HAHA xD Asso ni måste erkänna att det är den sämsta låten ni nånsin hört xD texten är ju det randomaste jag nånsin hört xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0