En dag med Annika..

..kan se ut på många plika sätt säkert men idag har vi chillat iaf. Chillat galet alltså! Först så kom jag till henne då vid halv tre ungefär.......lite sent kanske menmen..
Sen började vi med att spela biljard och jag var ganska skillad faktsikt trots att jag inte vann.......ingen vann iofs så håll käften;)
Vi slutade efter ett tag och Annika tog sig en sup av en gammal fant från kvällen innan;) den var varm och god........^^
Vi kollade på tv sen och tog lite mandeltårta eller vad det va^^ haha
det var i princip det vi gjorde innan jag gick hem. Vi såg på Get smart men det var en mysig dag iallafall. Det kan ju behövas!.........

Nu ska jag chilla och snart sussa!

Sussagottski på er bloggreaders<3<3

//AW



Den enda bilden jag fick ta på Annika. I egen hög person^^:)



Deras gran var också jätte fin!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0