gästbloggarN MADDIIIEEE

TJATJAAAA BLOGGEEEEN
maddiiie is in the houseeeee. tänkte gästblogga lite här åt becki och emil, fast dom vet inte om det så jag är jävligt busig nu weeii. idag har vi som sagt solat och badat och haft det nääiiz på badberget. tror dock inte jag fick någon färg, fett synd ;/
sedan har vi shoppat; godis, chips, pommes frites och LÖVBIFF. här ska det STEKAS. men eftersom jag och kök inte går ihop ger jag istället instruktioner om hur man ska göra för jag är masterchef
det var alltttt. puss på rumpan




som en liten bonus till alla er söta läsare kommer en jävigt skön låt, enjoyy bitchez
http://www.youtube.com/watch?v=AbB3z2fZ7PM
Armin Van Buuren – Drowning - Avicii Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0