Hur i fucking helvete tänker Sverige?!

Blir så jävla trött på alla 11-åriga fjortisar som sitter hemma och röstar ihjäl sig på Kevin så att han går vidare till final för att de tycker han är SNYGG?!
Snacka om att inte en människa kommer titta på idol nästa år. 
Liksom Erik som är den största talangen i hela tävlingen får åka ut för att kevins utseende, det är mycket viktigare i den här tävlingen det. 
Ja, jag vet att jag är för gammal för att bry mig men jag kan inte låta bli när Sverige låter en så talanglös tråkmåns går vidare till årets idolfinal. 
Adjö. 



Kommentarer
Postat av: Maddey

Håller helt med, det har verkligen gått för långt, han borde åkt ut för länge sedan :(((((

2013-11-30 @ 10:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0