Snaart e det LOV!!^^<33

Hello!
Ja! Rubriken säger allt! Snart eller rättare sagt om två dagar är det loov! :) Är fett glad som vanligt hahah! Men igår så skrev jag tyvärr inte :/ Bröt mitt lilla löfte redan där hehe! (har bestämt att skriva ngt varje dag).Men nu så! Pluggat matten klart och tagit mig ett välförtjänt bad så nu ska jag skriva lite om dagen!
Vi hade Matte då till en början. Gick bättre än förra gången men nu efter skolan så jobbade jag ikapp ännu mer så jag är påväg iaf! Vi fortsatte Torsdagsmorgonen med SO...Nyheter och nutidskryss stod på schemat :)
På engelskan fortsatte vi med att titta på Poet filmen som jag och måånga andra inte fattar sååmkt av hehe...! Men tills imårn skulle vi skrivit en dikt och det har jag gjort trots allt! Vill ni höra?
Här kommer den:
The spring is the thing
The flower gives me power
and the birds tell me words

Now the sky is blue and the grass like glue,
i walking in the sunshine with my friend so true
Now the snow is gone and i sing a song to the spring
wich is the thing...

Bra vaa? Haha! Blir nog ingen poet av mig men ganska hyfsad va? Pappa tyckte den va bra iaf xD
Efter lunch hade vi Fysik och fick lite "rooliga" arbetsblad av kjell...Var så otroligt dålig på dom men under lovet ska jag banne mig börja fatta detta med ljusstrålars brytning hittan och dittan! Det kan vell inte va så svårt?

Nu mina vänner ska jag säga en underbar sak som hände idag! Jo, Vi hade inställd hemkunskap!!!! Asså vi slutade klockan 14.00 vafaan! Så hiimla niiice! Jag och becka gick hem till henne och typ glodde på Uggly Betty (hade inget att göra först) och sen bestämde vi oss för att baka haha! xD
Det blev suuper goda "sockerkaks muffins med sylt i" haha! Vårt påhittade lilla recept! Kanske kan lägga ut de på bloggen senare? Annars är det bara att göra en vanlig sockerkakssmet som man häller upp i muffinsformar (inte all smet, du vill vell njuta lite extra...xD) sen klickar du i lite av ngn sylt du gillar i varje muffins! Busenkelt och busgott!! :P
Imårn är det fredag och sista dagen innan looovet!!! Nice, nicigare. PÅSKLOV!! xD
Ska käka goddis i mängder (säger ofta så och jag brukar hålla det löftet..)! vad ska ni göra i Påsk?

Ha det bra så hörs vi imårn!!
Kraaam//AW

 Snodde bilden av Becka men det skadar vell inte att se den igen haha! Muuums!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0