15 april

Sitter med en varm liten "säck" över axlarna, för att jag hade så hem,skt ont i dem...jag har suttit nerböjd med huvudet i fysikboken xD Och sen har jag letat som en tok efter nyheter.
Men nu är det ääääntligen finito,
Tittar på Grey´s, fast jag har missat typ halva nu redan ;(
Innan på reklamen hörde jag att de hade gjort om den där låten Macarena, til Panta mera! Hahaha fan va jag skrattade asso. Det lät nämligen så roligt :P

Imorgon fyller milla 1 år som th-fan, Grattis gmn <3
Så det blir på med th-tröjorna, och iväg till plugget.

Det har som alltid varit en seg "NO dag" men, imorn börjar en ny dag.

Men vi hörs nog imorn, Bomb voyage ^^ 
Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0