2 April

Tänka sig att det är Påsklov imorn!!! Fatta, sedan är det bara 7skolveckor kvar....visserligen låter det som en evighet, men tänk bara hur snabbt en vecka går. Man hör nästan hur den susar förbi XD *sssswishhh*
Idag fick vi iaf sluta väldigt tidig, Vid två...det är ett under.
Eftersom vi inte hade någon HK, men grejen var så att jag skulle på kör sen vid 4. Så jag visste inte riktigt hur jag skulle göra. Men jag sket i den, och gick hem med Astrid istället.

Som vanligt hade vi Fysik idag, och man känner sig alltid så mkt mera korkad, än innan lektionen.
För när man tror man fattat precis, är det alltid flera saker som man missat.....
Så man får väl försöka plugga in allt i hjärnan tills provet kommer.
Jag undrar verkligen hur hjärnan pallar ta in så mycket info om allt,
den borde vara helt full proppad vid dethär laget. XD
Så länge min hjärna inte håller på att sprängas, är jag nöjd.

Men efter hela skoldagen, stack jag och astrid hem och bakade. Det blev inget mindre än "sockerkaksmuffinsmedenklickhallonsylti"....Hängde du med?!!
De blev inte så dumma, fast sylten hammnade tyvär i botten, typ på pappret.
Fast man är ju ingen bagare heller.

Vi hörs imorn.
Kramar Becka <3

  Skjuts in i ugnen


sockerkaka + hallonsylt = Sockerkaksmuffinsmedenklickhallonsylti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0