200409

Idag kom våra kära utbytstudenter från Steamboat, de verkade trevliga....sa typ bara
-Hey, Rebecka och viftade lite med handen xD
De ska vara här i 2 1/2 vecka, så jag hoppas att de får uppleva den Varma, härliga, soliga Sverige!!!

Annars var skolan som vanligt, Jag har tydligen blivit "matspåerska" jag kunde spå vikken lunch det skulle bli, utan att va inne i matalen ^^
Dessutom har 7:orna börjat "skolpraoa" Själv fick man juh va i matsalen och diska, packa upp hamburgebröd m.m
Inget jobb jag kan tänka mig i framtiden kanske direkt xD

Vi slutade vid halv2 hade ingen projekt, men vi övade lite på vår musikframträdande....
Det var verkligen IG-nivå på vårat, men förhoppningsvis så går det bättre efter vi övat lite^^
Jag och astrid har oxå gjort ett test om vem du är av mig, Astrid, Annika, och Emilia!
Vi kanske lägger ut det här xD

Ska gå, Bomb voyage
Kramar Becka<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0