2009-04-08

Tittar ut genom fönstret och möts såklart av en mindre solig och varm "blick"
Solen är i moln, men man får väl ha påsig varma kläder igen då.....Tänk nästan en vecka kvar av lovet.
Fast först är det ju påsk.

Jag har precis hunnit tabort lite maddrasser och sånt, för igår sov ju tjejorna över.
Vi spelade bowling (vilket ni vet vid detta lag) Och jag skulle kommit tvåa om det inte vore för att emilia!!!
Efteråt köpte vi glass, och sedan skulle vi cykla till centrum.
Det var SVIN kallt, och mina händer var alldeles blåa när vi var framme.
Vi köpte lite pasta och vindruvor. och sedan skulle vi hem igen.

När vi senare vid kl 9 skulle hem till Annika och hämta nåra grejer, så var vi tvugna att plocka på oss plagg, efter plagg. Det var flltså fortfarande kallt.
Emilia såg ut som en stor snöboll: Vit från topp till tå xD
Jag såg ut som ett stort grönt tält.: hade en jätte stor täckjacka

Idag har jag inga planer, ska mest slappa tror jag.
är faktiskt as trött, *gäsp*

Hejdå, lr borde jag säga god natt. xP
Föressten komentera gjärna våra inlägg, du kan vara anonym !!
Hahah Bomb voyage Kramar Becka <3


Ja, lite bilder...de fick sitta ihop och vissa blev väääldigt suddiga *jag tog dem*
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0