240409

Halluuuu alla!!
Idag har det varit mer än 20 grader tror jag, det är fan värsta Grekland här juh ;)
Förutom att man har varit utomhus och lyssnat på musik, snackat m.m så har vi ju haft vanlig skoldag.....
Vi hade gympa-prov, om styrke-kontitions träning. Jag hade suttit och försökt förklara vad dynamisk, statisk styrka betydde, men så kommer inte det på provet. Snacka om att man blir lite småsur när man tränat in det i hjärnan xD
Provet tyckte många var busenkelt, fats jag kan nt direkt säga att jag tyckte det, men aja ^^

Har hämtat stativ och kamera till helgen, vi ska fortsätta vår Emo vs Fjortis film.
Så det blir på med allt smink och fram med sprayburkarna.
Tyvär fick vi ett stativ som är trasigt, men vi fick nån bamsestor, kluddmasseklump. Så det ska nog gå bra xP

Vädret ska nog hålla sig kvar denna helg, så det är bara ljusa dagar at längta efter.
Vi hörs imorn Bomb Voyage
//Kramar becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0