27-04-09

Hey!!!
Kom hem för en timme sedan, var på den där "drog"kvällen. Vi pratade, och disskuterade....oerhört roligt, fast vi får iaf kompledigt på torsdag...halv skoldag xD
Efteråt gjorde jag lite franska, men snart går det nt att proppa in mera ord. Jag får väl "sova på saken"

Skoldagen har varit lite halvdan, vi såg ju först den där filmen. Jag såg nt hela, mina händer skakade som f**, och mitt hjärta hade värsta hjärtatacken. Det är bra att dem visar sånna här bilder och pratar, så folk verkligen FATTAR hur mkt man kan skada ngn av en liten spark. Det kan vara döden i vissa fall, fastän det nt var menat så :O
Alla vi som gått ut under filmen satt i ett rum och andades, drack vatten och åt knäckebröd.
Steamboat eleverna trodde väl vi i svergie var värsta Knäckebröds-landet.
Så svensk man kan vara ibland, xD

Dagen fortsatte som vanligt.....
Nu borde jag sova, e tröööött. Men har sovmorgon till 9 imorn :) Jippie!!!
Ha´re bra Bomb Voyage
// Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0