5/4

Ja nu har ni nog fått reda på alla safftiga detaljer om gårdagen...asso lördagen...det e söndag nu....FAN VA FÖRVIRRANDE!!!! skit it!!! XD
Jag kan berätta att vi har fördetmesta suttit i soffan och jäst, chips, vindruvor, pizza, läsk......
Vi har sett på bla Wild kids, hahahha jag står för att jag är en NÖRD if ngn tkr det ^^ Jag kan berätta en pinsamm grej om mig: Jo jag gråter typ aldrig till filmer, jag har gjort det nåra få ggr.
Men hursomhelst så Grät jag när de där barnen fick träffa sina föreldrar...Hur patetisk får man va ??!!

Efter WK så såg vi en annan film...och efteråt såg vi THE INCREDIBLES!!!
Man vill verkligen ha ngn skags P-p-powerkraft efter man sett den.
 Typ osynlig, lr ja snabb, flyga jaja...man kan ju alltid önska sig det i julklapp så kmr tomten <3
Hahajag är precis lika trött som asta, fast vi är nog Vääääldigt flummiga så man borde nog hålla sig lååångt på avstånd från oss.

Men det bästa avallt är....VI HAR PÅSKLOVE!!!!!!! WOOOOWHOOOO <3
Kramar Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0