åååååå.1.2.3...ACTION!

Tänk er det var bara en vecka sedan vi hade påsklov lix xD

Som ni nu redan läst typ 2-3 ggr så har jag som de andra filmat idag, själv var man ju Emo xD
Men nåväl, vi hade as skoj, och det blev mkt skratt.
Jag hade på mig:
oranga tights, "puffkjol", 2 linnen, Blå-sprayat hår, kajal runt öginen (rikligt).....
Jag fick vädligt lätt tårar i ögonen när jag hade så mkt smink, konstigt :S
Men jag kan tänka mig att mina ögon är överkänsliga för typ olika sprayer, smink m.m ^^
Nästa vecka ska vi typ oxå filma, så jag ser framemot det as mkt nu. <3

När jag kom hem dusha jag egenom hela håret nåra ggr för att få ur all färg, och sedan tog jag en inpackning i håret.
Så nu borde det vara fritt från färg och för hoppningsvis lent xD
Har tittat på Robinsson 2009 nu, jag har inte riktigt följt det men jag tkr det är rätt så spännande.

Kollade dessutom nyss på vår termometer, gissa hur många grader det var?!!!
 MINUS EN GRADER!!!!
HAHA skulle inte förvåna mig om det kom snö nu oxå, fast det är ju visserligen kväll nu så.... xp

Vi syns tomollow, Bomb voyage
Kramar Becka <3


Here I am, like EMO xD Haha, tänk vad lite simkn, färg-spray kan göra ^^


Gänget, Fjortis vs Emo + The Nörd x´´D...och nanna då xP
Fan va snyyyyygga vi är <3

Kommentarer
Postat av: tomthedon

FUCK VAD BRA!!! :O

2009-04-18 @ 22:41:24
Postat av: Martina

2009-04-19 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0