Abend :)

Schulululu!
Sitter just och tittar på film med min mamma och lillasyster. Remember The Titans. Sjukt bra film, har sett den förut. Den e absolut sevärd!
Dagen har varit rätt chill. Provet gick faktiskt rätt bra.....tror jag. Vill inte få upp mina förhoppningar.
Pallar inte skriva så mkt om dagen.
Tycker det är skit trist det som Tom gjort men allt har typ förstoratsm ner och mer rykten uppstår. Man vet fan inte vad man ska tro längre. Låt oss bara hoppas att allt slutar väl. Och dra åt helvete alla stalkers, ni saknar respekt för tokio hotel och deras privatliv, kom ihåg att de inte är mer än människor.
Ska nu mysa vidare med tjejjorna i min family ;P
Ha en underbar kväll :) <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0