Annandag påsk :)

Hejsan bloggen(a)
Gjorde bara ett enda stort inlägg igår! Asså är fett spänd när det kommer till TH! Vad gör dom nu för tiden?!" Asså när kommer deras nya singel och album? Ja! Tonvis med frågor kan jag samla ihop!
Men nu så ville jag bara säga att ta vara på den sista dagen på Påsklovet!
Synd att det är över men snaaaaart e det ju sommarlov förfasen! Om typ 8 veckor men iaf...Tiden går ju så jäkla fort trots allt haha!^^
Nu ska jag börja satsa ordentligt till Fysikprovet (lycka till,vet inte riktigt hur dock...xD) och bara chilla.
Igår va vi ju hos wimans och käkade middag. Det var myyysigt":) Caroline var lite sjuk bara men vi hade skoj iaf"! Hennes blogg är Btw: www.caruline.blogg.se ! Jag gör reklam här hihi!;)
 Juste! Nästa sportlov ska vi till Alperna med dom!! Kul va?! Sååå jävla hyper! Ääälskar sånt! Hela den resan kmr ju dockumenteras på min reseblogg så ni kommer få hänga med! Även till Berlin ko´mmer ni få "hänga med" och det är fanemej i Maj! Snaaart asså! Längtar! Det finns verkligen mkt att längta efter! :)
Men en sak i taget kanske är bäst ändå....xD
Ha det så bra tills vidare!
Kramar!//AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0