April, april din dumma sill.......

Idag är det Äntligen vår ute, ok det har varit det denna vecka. Men man blir så hemskt mkt gladare när det är fint väder ute.
Vi var tom ute på gympan!!
Fotboll, jag var sååå bra. Och jag är ju absolut inte bollrädd lixom...
Men det är nt bara vår utan en ny månad, April.....1/4 "lurdagen"
Tyvär har jag inte lurat någon :( Men jag får väl göra det nån annan dag.

I matsalen står det stora plansher överallt, "Fresh Mexican" Jag trodde att det betydde att det var något slags tema, asso bara maxikansk mat t.ex
Men idag fick vi Fisk och ris/potatis. Ja jag tror inte att det är så mexikanskt direkt?!!
Det var väl ok annars, lite torrt, men vad ska man göra XD

idag slutade vi med musik, och för en gångs skull fick vi sluta tidigare än alla andra.
Vissa hade ju prov, så de slutade nog oxå lite tidigare......
Apropå Prov, hade ju jag det idag (biologi) Det var endast SJU frågor, men jag kan inte säga att det var direkt svårt.
När man hade läst igenom alla papper/ sidor så hade man ju lite kött på benen iaf.

Nu ska jag ner och äta, så vi hörs nog imorn.

Juste!!! Jag måste bara berätta om min dröm:
jag hade världens värsta mardrömm, jag vart jag än gick fanns det lungor, hjärtan, vener, atärer m.m överallt!!
Det var super läskigt, Så jag undrar är det någon som vet varför man drömmer så konstigt ibland?!!
Vad beror det på, iblnad har man ngn dröm, men som man sedan på morgonen glömt.
Och iblan riktigt verkliga, och även läskiga drömmar......

Skit samma, ha en bra april och glöm inte att byta sida i allmenackan.....
Kramar Becka <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0