At the släkt -.-

Hej, hej... sitter hemma hos min morbror för tillfället min kusin fyller nömligen år... vet inte hur gammal hon blir men men XD
Idag har vi då spelat in en del av våran film, så mycket som möjligt utan Nanna. Det gick bra men det var faktiskt rätt ansträngande, jag måste medge att jag såg vackrast ut av alla....den vackraste nörden någonsinn =)
Glömde min mobil hemma då vi åktehit, sjukt deprimerande kan jag bara meddela, vet inte hur jag ska överleva. E fett trött till på köpet så kanske somnar i nån soffa höhö
Orkar inte skriva så mkt mer nu....bilder från filmningen kommer förhoppningsvis senare, imorrn blir det plugg...har sjukt mycket -.-
Ha en fortsatt bra dag :D <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0