bättre dag =D

TJOOOO! =D

Just nu sitter jag och lyssnar på älskade Break away!! Asso är det bara jag som får värsta sommarkänslor av den?! Huhu, jag är skum, jag vet x'D
Men jag får typ sommarkänslor på av alla engelska TH-låtar, tror det är för att jag lyssnade på dom så mkr i början av min "TH-tid", då jag ännu inte hade hört de tyska låtarna ^^
I dag har jag inte vatt deppig iaf =D
Pappa väckte mig typ halv elva, men jag gick inte upp förrän typ halv tolv xD Huhu så går det om man heter Emilia xD
Men då gick jag iaf upp och åt frukost och sen typ en timme senare åt jag lunch för att jag skulle filma en film till bilden med Zandra, Frida, Malin och Linnea xD
FUCK nu kollar jag på klockan, om SJU MINUTER kommer ett röstmeddelande från Bill!! Man har ju inte hört nått nytt från dom på typ flera månader så snacka om att jag är nervis!! :S
Huhu ne nu blev jag skitnervös och det här blir ett helt ointressant inlägg men det struntar jag i xD
Men nej nu kommer jag inte kunna koncentrera mig på nått annat, så jag får avsluta detta korta inlägg!!

Tschüss!!

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0