Der letze tag(a)

Tjoosan hejsan!
Sitter nöjd o glad (eftersom jag pluggat klart min matte) så nu kan jag med gott samvete skriva lite i bloggen hihi! Dock har jag inte jobbat ngt med Engelska projektet men får ta tag i det ORDENTLIGT nu i slutet av veckan....men då måste jag plugga till de saftiga matteprovet på Tisdag.....Asso man blir alldrig ledig för sjutton!!! Hur ska detta sluta?? Aja....Får ta vara ordentligt ist på de få frihetsdagarna i livet och dessutom är det snart sommarlov så klaga kan man ju vänta lite med...!;)
I pluggat idag hade vi Kemi först men påväg till skolan så råkade lilla jag (inte becka för en g¨ångs skull.......) att riva sönder våra Kemiredovisnings papper.....Asso min väska slet på ngt sett av pappret...Höhö...svårt att förklara men vår redovisning stördes inte av det som tur var..;) Vi gjorde de vanliga Olweus mobbningstestet på handledningen-.- och sen var det biologi. Vi hade skriftligt läxförhör om Sex och Samlevnad (typ om könsorganen o lite blandat..) och det gick vell helt ok trots att jag inte direkt pluggat såå..(:
På gympan körde vi softboll(a) och jag lyckades göra ngra bra saker för laget! För det första träffade jag bollen ordentligt (yeeY) och sen så brännde jag Johan! Haha! Fett stolt asso!"
På eftermiddagen efter lunch tittade vi lite på Steamboat elevernas presentation och sedan började vi med att göra radioprogram på SO:n. Jag,becka och Tilde är i en grupp och vi ska snacka om deen fruktade Svininfluensan! Beckas inlägg beskrivar kanske mer om den saken.
Anyway så hade vi Badminton vid halv sex tiden som vanligt och efter det så stack vi (som planerat) till Bowlinghallen och köpte glass(?) det var as nice! Om ni inte har provat Ben and Jerrys goa glass (för 25 spen men det är de värt!) så gör det!!!
Imårn är det Valborg Btw! Kommer nog träffa mååånga ja känner vid elden! ;) Vi ses där (a)
Puss o kram//AW




Mohahah! Om ni inte e sugna nu såå?? Denna har jag dock inte testat men den seras good ut (:


Kommentarer
Postat av: Annika

vem fick du smaka den glassen av från början mån tro? XD <3 jappp vi går till elden tsm riight? <33

2009-04-29 @ 23:06:24
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0