(=

Shuuuu,
Sitter och lyssnar på Jimi Blue som vanligt nu för tiden XD har bara blivit beroende av hans låtar, älskar liksom dunket XD Fast TH e ju, såklar, mina favoriter forevva ;P
Jag har packat ut det mesta ur min resväska, har handbagaget kvar XD Sedan har jag skrivit lite på min FF och sedan läst typ två sidor i biologin. Altså man pallar fan inte plugga på lov! Jag vill slippa tänka på skolan i en vecka men det är ju för fan omöjligt.
Senare ska jag bowla med da girls ;) Ska bli fett kul att träffa dem igen, känns som år sedan nu XD
Vet inte när det blir av men hoppas jag blir tillsagd i tid så att jag hinner göra mig i ordning i tid. Alla mina kläder e typ i tvätten :S
Aja, pallar inte skriva mer nu!
Ha en underbar dag, vi kanske hörs ;) <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0