.....

Hej, Sry för mina påhittiga och bra rubriker, men skit samma ^^

Igår skulle jag varit med nåra vänner (kristin o Johanna) om ni läser detta, men tyvär hade dem fått nån sjuka i familjen :(
Så det blev inget denna gång.....Men ist var jag med nåra andra och grillade nere vid edsviken.
Vi grillade korv, spela kubb, lyssna på musik, aa ni fattar.....

Men idag ska jag vara med filmgänget, vi ska spela in filmen, så kanske blir det nåra bilder. xD
Vilken tur att vädret e på topp.
Ska nog ut och springa senare idag, men vi får se om jag hinner.
Borde dessutom göra franska, och städa mitt rums, som man knapt kan gå in i....:S
Så ni hör vad packat ens shema är lix.....Men aja man får bita i det sura äpplet ;)

Vi hörs kanske senare idag, ska klä på mig vanliga kläder/ sommarkläder.
Jag har fan länktat as mkt efter att få ha shorts på mig xP
Bomb voyage
//kramar becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0