Fest tonight..xD

Hejsan hoppsan! xD
Igår hade vi hela 13 besökare ´(inte jätte mkt men bra för oss) och det är ju suuper nice! Hoppas ni gillade va ni såg och kommer tbx ngn gång...xD
Som ni oxå kanske ser har AP ändrat Headern IGEN haha! Jag gillar den faktiskt! Jävligt cool! ;)
Idag blir det fest här hemma för min lilla syrra! Hela hennes klass ska typ va här och ha disco i våran källare hihi! Hon fyller så klart år så detta är ingen spontan grej lix...
Jaja..Blir nog kul eftersom Anna Bauer (Bauer betyder Bonde på tyska Btw! xD) kommer och slaggar här! Jaoo! Sen på lördag blir det filmkväll hos henne och det ser jag fram emot oxå!! ;) Skönt att bara glömma alla prov ngra sekunder! Idag har vi Gympa prov .....-.-
Nog om det men jag tror inte jag hinner skriva ngt ikväll så ni andra får läsa de andras inlägg^^ haha! nej men ha det så bra nu när det äääntligen e freag igen! (Denna vecka har faktiskt gått riktigt långsamt!) Ngn som håller med? :)

Kramar//AW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0