Filmning ;)

Heejsan allla xD
Imårse vaknade becka först (såklart...xD) och sedan typ fem min efter (ingen anning...) så slog ja upp ögonen! Vi låg o snacka lite o garvade åt emilia som snörvlade till haha!
När E oxå vaknat så gick vi upp och fixade med lite låtar från Limewire mm! yeey! Fick Smoke on the water mfl! ;)
Vi käka frukost och efter det att vi bäddat så var jag o Becka tvugna att dra till Annika o filma! Vi skyndade oss och när vi väl kom dit typ ngra minuter försent hehe (fint folk kommer alltid försent!) . Sophia som oxå ska filma med oss (hon ska va Emo) var redan där men Nanna var ju då den ända som fattades :/ Hon är ju i själva verket fjortis tsm med mig men hon hade tyvärr inte möjlighet att komma denna dag så det fick bli vi ensama. Vi käkade en snabb och enkel lunch innan vi började fixa oss!" Hahha! Ni skulle sett de fiiina resultatet men bilder kommer senare aiiight! Men allt kändes jäkligt ovant kan man säääga haha! Hade SSS tröja och tonvis med fondation och mascara hehe" Asså fattar inte att man kan ha sån skit på sig! Rimliga mängder isf!

Vi filmade och allt gick bra! Hoppas bara att Nanna och vi andra är lediga nästa helg så vi kan fortsätta dåe! ;)
Annars har jag ätit supergod lördags middag och försöker slappa men det går inte sååå bra eftersom jag känner as mkt press för alla läxor o prov plus att mina syskon har typ 1 miljon kompisar här som ska slagga!!! Asså ja rymmer om det kommer flerrr!!!
Ha det bra så ses vi imårn! Ska till kyrkan på konfa möte btw ;) <3..............


Puss på errr//AW

Gammal bild från Orlando konserten! haha! Serni Bernt i bakgrunden?! Han skulle va vår livvakt....xD Anna och jag ser ni lite halvt annars ;) <33 *Minnen*:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0