Freedag^^

Hey, äntligen helg som man brukar säga.
Sitter hos milla, vi har kollat på th-dvd.n nice, nice...många skratt kan man säga xD

Idag har vi sprungit Kopertest, man ska springa 3 km....jag hade två "stenkompisar" för attinte få håll i vet.
Och sedan bar det av, jag gick aldrig *nöjd* Men de sista varvet var man anfådd.
Jag sprang på 19.05 minuter, och jag lät som en anfåddhund efteråt ^^

Enlgt någon "mätcirkel" så hade jag mkt dålig kondition, men den där mätcirkeln funkar bara om man tar ut sig helt, tills man spyr, och faller ner på marke:P
Och det gjorde inte jag iaf....

Imorn ska jag, Astrid, Annika, Sophia spela in lite av våran film
"Fjortis vs. Emo" Själv ska man vara Emo, så vi får se hur det går ^^ haha

Men tills dess ha det bäst, Bomb voyage
Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0