fy skam på mig ...

... För att jag inte har skrivit på 5 år!!! ;)
Men jag har mina anledningar ^.^ Först var jag ju i England, kanske kmr bilder när jag laddat över dom till datan =D
Och sen har jag bara vatt jättedepp för det där med Tom ;__________;
Jag började fan gråta i fredags, jag var så jävla rädd att han skulle få fängelse ;_;
Men nu har polisen äntligen fått reda på att tjejen han slog var en stalker som har trakasserat och hotat m.m inte bara dom utan även deras familj, grannar vänner m.fl. Och vet ni varför dom håller på med trakasserierna?! Jo, för dom vill ha nytt material från TH, och det tror dom att dom kan få genom att polisanmäla Tom?! :@ Asso jag blir bara så arg så jag vet inte vad jag ska göra av mig själv!! ;___________;
Men ne nu ska vi inte prata tråkigheter, nu snackar vi dagen ist ^^
Vi (jag, Becka, Asta) vaknade typ 9, jag upprepar 9!!!!! Sen gick vi upp och laddade ner en massa låtar till mobben =D Bl.a Taylor Swifts Love story, Kelly Clarcksson låtar och en massa gamla Britney låtar som vi (iaf jag) gått och förälskat oss i ^.^
Sen åt vi breakfast och sen skulle A&B (asta och becka) till annika och spela in sin film =(
Men FUCK vad bra ni blev!! Ni anar inte hur mkt jag längtar efter filmen asso ;)
Men efter set har jag bara plugg, plugg, pluggat fucking fysik!! Tråkig, tråkigare, fysik säger jag bara!!
Det och matten satt jag med i typ FYRA TIMMAR!! -.-"
Sen har jag dock suttit framför datan i 4 timmar osså x''D
Aja nu orkar jag inte skriva nått mer ;)

Herrå!!

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0