Glad Påsk! ;)

Glad påsk på er kära läsare!
Har ni hittat några ägg ännu? Det har jaaag(a)! Vi var på landet för en stund sen och fick små godisägg av min snälla farmor och Farfar! mmm!
Nu när vi kom hem hittade vi ngra ägg med varsin 100-lapp i haha! Jag behövde verkligen de tillskottet även fast jag är så gott som pank^^ Nej då...inte riktigt!
På landet åt vi påskmat och träffade kussarna! Kul! Och sååå fint väder det har vart idag! I like!
Vi ska tydligen äta påskmiddag ida (jag o familjen) så än är inte påskmaten slut...xD Imårn ska jag och ebba jogga och det kan ju kanske va smart...?!
Sen blir det wimans på kvällen! :)
Ha en fortsatt nice påsk afton på er!
Puss och kram// AW

Btw: Vårat läsarantal har börjat stiga! Det börjar bli i snitt tio läsare varje dag och det är banne mig inte fyskam! Fortsätt joina bloggen!(a)
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0