Glad Påsk ^^

Nu har vi gäster, men haha ändå e jag inne på datan lite...de andra lagar mat och tittar på fotboll. booooring.
Det har varit nåra påskkärringar här ida, de var så söta, och vi fick små kort xD
Och såklart fick de godis, fast man fick säga att de skulle ta försig (vilket i deras fall var ca. 5 godisar...)

Har städat ida, oerhört roligt. Ja alla som känner mig vet att jag Älskar att lägga mina saker, som kläder, böcker, väskor,
smink, läxor m.m Överallt i Hela husets alla vrår.
Men idag städa jag upp lite iaf.

Ni vet den där låten av Taylor Swift- Love story xP Hittade en video med Th <3
As bra! Tips till th-fans...ni andra lyssna baar på låten och njut ^^

Vi får se om jag laddar upp nåra bilder senare...men tills dess ha det Bäst--->
Bomb voyage Kramar Becka <3


Kommentarer
Postat av: Annika

Guuuud vad fiiiin :) <333

2009-04-09 @ 23:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0