GrymtFM

Haha angående min rubrik så är det så att på Musiken med sammarbete med SOn så ska vi göra radioprogram, 10 minuter låååånga xD Vi ska prata om Geografi, och inom det Svininfluensan. Snacka om intressant radioprogram^^
Inte för om jag vet om vi ska heta just GrymtFM, men det låter väl bra iaf xD

Jag, Emilia och Astrid var ochså på träning idag. Vi gick dit. och som belöning för allt hårt arbete så tog vi en glass.
Lite kallt var det väl, men gott iaf :P
Men sen gick vi ju hela vägen tillbaka oxå, så jag lär ha träningvärk......
Imorn är dte ju halvdag i skolan, slutar vid 12!!! WOOHO
Sen är det valborgseld och ja en dags ledigt från skolan ^^

See U later, Aligater.
Bomb Voyage// Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0