HÄÄÄJ! ^^

Schubree!
Ligger och lyssnar på TH remixar...borde egentligen plugga (A) men fattar fan nollll.....tur att ja först behöver göra biologi provet på freda...dumt bara att fysiken e samma dag -.-
Snart ska jag iväg på tysklandsmöte. Vi ska diskutera vad vi ska göra då tyskarna kommer hit....synd att de bara ska va här en vecka kommer fuckin sakna dom sen. Kommer typ gråta ihjäl mig på flygplatsen jue...ska fan be Georg komma hit och gasa ner hela flygplatsen och sedan tända en tändsticka....då kan de fan inte resa hem :D en bra plan måste jag säga XD
Nej nu hinner inte jag skriva mer, ska nog äta lite innan mötet som e om exakt en halvtimme, altså 18:00
Hare bra vi kanske hörs senare, dagens bild kommer :) <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0