Hallooo!

Schuu, dålig uppdatering från min sida idag, har haft fullt upp.
Dagen började med ett besök i la kyrka mellan 10.00 och 10.40. Sedan drog jag hem, bytte snabbt om och sedan bar det av till match....
Sedan blev det hem, äta, och sedan pluuuuuuuuuuuugggggg -.-
Kommer faila hååårt på biologin imorrn fattar fan inte ett piss, e helt seriös....hatar karl-åke....det e hans fel, inte mitt, bara så att ni vet! Gjorde matte läxan...för en gångs skull *stolt* Läste också igenom idrotts pappren vi fått till provet.
Sedan har ja tittat på tv typ...haft ont i huvet sen matchen slängde mig och dunka huvudet i backen såg typ suddigt i en timma -.-
Sen har ja chattat lite mm....ska sova snart...har utvecklingssamtal imorrn :S hoppas allt går bra =)
Längtar tills om två veckor, då kmr tyskarna :D
C ya <3
//Ap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0