heeelluuuu =d

Tjosan Svejsan =D

Nu vart jag på flumhumör haha =DDDDD
Vad har alla gjort idag? Själv har jag pluggat franska, franska och franska ;)
Och blivir kär i Johan Palms låt Emma-Lee ^^ FUCKIN' BRA DEN E!! =DDD Hihi
Sen har jag inte gjort så mkt mer idag .... gick upp ur sängen typ halv 1 xD
Jo. jag har blivit ännu argare på fuckin' stalkerna, som har gjort att albumet skjuts fram ännu mer *störtgråter*!!! Killarna skulle egentligen åkt till L.A för å spela in det sista till skivan, men dom tänker inte lämna sin älskade mamma Simone förrrän dom vet att hon är utom dödshot, vilket jag har full förståelse för!!! HUR KAN MAN VARA SÅ DUMMA SOM DOM FRANSKA "AFGHANER PÅ TURNÉ"?!?!?!?! :@ :@ :@
Nu kom jag inte på nått mer å skriva om :/
Aja hörs nästa gång ^^

//Emilia

PS. Blev filmen bra? =D DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0