Hell Hell....Är tröött-.-

Hejsaan!
Är sooo himla trött nu eftersom jag glömt mammas busskort hos Anna och hon rå dampade ju vikket man kan förstå..! Men imårse vaknade jag hur som helst hos bästaste Anna där kvällen varit BÄST BÄST och åter BÄST!! Hennes kära vänner (veronica,Valentina,Lova och Emma) var suuper trevliga och det blev mycket skratt och prat utöver filmen och ett kul spel!
Imårse hursomhelst så gick vi upp och gjorde frukost innan jag ringde pappa och vi bestämmde att han skulle hämta mig strax efter 11!
I köket åt vi inte bara frukost utan lekte lite med Annas småsyskon aswell ;) Sååå gulliga! Lilla Rebecka sa efter ett tag: Astrid.du e så gosig! Hur smickrande e inte det av en typ tvåårig liten tjej med klara bruna ögon! Jag o0ch Anna gjorde oss iårdning efter det och eftersom ja skulle till Annika och filma så fick Anna sin önskan uppfylls och fick alltså sminka mig till fjortis! YHayha"! Scheisse asso! Såg lite brun ut kan man säga (åtminstonde i facet) xD Pappa höll nog på att få dåndimpen när han såg det heheh......!
Lite bilder på mig som fjortis kan ni se här nedanför höhö! Känsliga tittare varnas btw! ;)
När pappsen kom så åkte vi till Annika (efter ett tag) och filmade resten av eftermiddagen ;) Nice!
Har pluggat lite franska och ska tvätta bort allt smink (som jagh inte gjort ÄN!!) och städa rummet MM! Ses och ha det bääst! :)

Pussar//AW


Bilder på mig som fjortis!:

                         

Kommentarer
Postat av: tomthedon

Hahah FUCK vad bra Asta!! xD Btw, har du ny tröja? =) <3

2009-04-27 @ 15:46:14
Postat av: Annika

hahah nej det e min gamla, numera min syrras men den har inte annvänts på minst ett år XD <3

2009-04-27 @ 16:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0