Hemma från tyskenland!

Jahapp, så var man hemma igen. Känns faktiskt lite tungt. Har haft det så stört roligt i frankfurt. Saknar alla underbara människor där och det otroliga vädret! Fast det är inte så illa här heller för tillfället XD
Idag har jag bara chillat grovt. Gick och la mig typ halv två igår och vakna sju i morse.
E helt jävla utpumpad efter veckan som gått. Jag har säkert gått ett par hundra mil den senaste veckan, jag svär XD
Jag har varit inne på datan, lagt upp bilder från utbytet på facebook, sedan messat och pratat i telefon med frida, två gånger.
Sedan har jag duschat, skönt, sedan tittat på tv, ätit lite.
Måste fan börja med mina situps igen nu. Trotts att jag gått mkt i frankfurt så har jag hållit lite dålig koll på vad jag stoppat i mig. Det ska skärpas nu.
Den kommande veckan måste jag plugga till biologin, som jag knappt vet vad det e prov på tack vare en förvirrande vikarie, och sedan fysikprov där jag fattar om möjligt ännu mindre.
Är det bara jag som har fått för mig att lov är till för att vila? Jag måste säga att jag har pluggat på vartenda lov senaste tiden.
Och jag är verkligen ingen som pluggar då jag inte verkligen måste.
Aldrig får man vila men nu är det åtminstone inte allt för långt kvar till det nu, mer än någonsin, efterlängtade sommarlovet.
Aja nu pallar jag inte skriva mer, ska chilla vidare XD
Ha det bra =) <3
Nu ska jag äntligen vända bort groggen från min kalender XD
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0