Hos Becka (=

Hejsaan!
Sitter hemma hos Becka och tittar på nåt kock program XD vi glömde att ta med film hemmifrån mig, smarta som vi är =)
Idag har jag chillat typ, pluggat minimalt, aja baja, sedan vid typ tio i fem tog jag bussen till simmhallen där jag träffade Asta, Becka och Emilia för att spela bowling (=
Jag vann, SÅKLART! Jag äger ;)
Sedan cyklade/sprang vi hem. Hade tre cyklar, ibland skjutsade vi varann också men det var rätt mkt uppförsbacke. Vi stannade till på Sollentuna centrum för att köpa spagetthi och lite frukt.
Vi ska alla sova här, hos becka, ikväll. Hinner inte skriva mer nu ska hjälpa till att pumpa upp en luftmadrass XD
Ha det bra :) <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0