It´s sooo tasty! ;)

hej bloggen!
Ja! Rubriken sägar iaf att vi åt ngt mumsigt på HK idag...xD Smoothie och bullar som vi bakat för ett tag sedan (frysta ofc)...;)
Dagen började dock med matte klockan halv nio..Suck och det gick ju not so good either...! Gjorde bara typ två tal..-.-
Sen var det SO prov och det gick vell bra antar jag hihi! Det var bara tio frågor (thanks god!) men jag såg typ inte den sista så ja hann lämna in, men fick göra frågan iaf av snälla Petter..den kunde jag lika gärna hoppat över kan jag med en gång säga!
Aja...vi hade Engelska efter det men ja....hade inte kommit ihåg de där med faktan riktigt (kom på det sent igårkväll) så jag hade bara lite fakta om LA till en början men ändå skrev jag ner en hel del fakta om New york aswell!:)
Efter lunch hade vi håltimme då vi lyssnade på musik (jag o becka e jävligt sociala när vi lyssnar kan jag meddela...alla bah:HALLÅ! xD).
Efter HK var jag proppmätt men inte jätte belåten ftersom vi ska ha prov i det vecka 19 så stressen försvinner typ alldrig!! :''(
Ska ägna kvällen åt att plugga till gympa provet och kanske göra ngn franska till franska provet vi har på tisdag*suckx1000* så ja.....blir nog lite upptagen..!
Ha det bra annars my friends! :)
Love//AW


 
Sugen ngn? Mums(a)
Om du vill fixa t.ex en jordgubbssmoothie (som på bilden) så behöver du:
Vaniljyoughurt
Jordgubbar
Banan
Ev:lite florsocker
....miXa allt!"
Lättare finns ju inte! Givetvis blir det goare när man exprimenterar med sånt man gillar (t.ex Mango,Äpple,Plommon) inget är lix rätt eller fel.....Ett tips är kanske att inte hälla i VAD som helst...typ Köttbullar och Makaroni smootihe låter inte såå tasty men visst....! Gillaru det så....xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0