Jogging! xD

Hejsan peoples!
Allt väl? Själv är jag en riktig hurtirutt nu mera haha! xD Jag har just varit ute och joggat med Becka till slottet och tillbaka utan avbrott!! Imponerande? Hihi!
Jag sov hos becka igår och på dagen var vi hos mig mestadels. Vi köpte glass till oss och heeela grannskapet haha! Själv köpte jag min favvo Magnum White strawberry!! awww! Den är sååå fucking goood!^^<3
Hemma hos mig hände det som vanligt ingenting så vi beslöt oss för att dra hem till becka.
När vi kom dit låg hennes mammi och typ halvsov på studsmattan. Vi beslöt oss för att skrämma henne men det prasslade lite för mkt på slutet så vi blev upptäckta. Haha! Lyckat? xD
Vi låg och pratade en stund innan hon frågade om vi kunde gå till centrum och handla skinka och ngn Räkost...! Vi bara:hmhm! Och stack till centrum för andra gången! Snacka om nördar..xD Vi hittade de vi sökte och skyndade oss därifrån!HAha!
När vi kom till Becka så bestämde vi att jag skulle sova där och everything! xD Till middag blev det fläskpankaka m lingonsylt(a) och sen gick vi hem till moi för att titta på mina omdömen!! Det tog typ 45 min innan mamma var villig att hämta dom!....
När vi väl såg dom så blev jag ngt happy assoo! VG i alla ämnen utom Musik (??) och Engelska...! Asså Alex har ju fan sänkt mitt och beckas musikbetyg! Det är sååå skumt! Vi har typ inte gjort ngt spec på musiklektionerna iaf!;) Aja! VG i Gympa och C Tyska (yeeey!) även VG i typ Svenska och Hemkunskap o andra ämnen! xD
Vi skrev FF båda två! Och dom ägde!!! Spec beckas som jag låg o vred mig åt haha! xD
Vid tolv typ släckte vi och somnade.
Nu ska jag snart gå och duscha o sen ska jag till becka. Vid fem tiden ska vi alla blogggirls Bowla(a) Nicee?! Ska bli as bäst!
Ha det Bra//
Puss AW<3
Ps: Om ni vill läsa min FF eller typ Beckas eller Millas så kan ni gå in på www.Bilddagboken.se och om ni vill läsa min så söker ni på Thtokig, om ni vill läsa beckas söker ni på BK-Lover och om ni vill läsa Millas (Emilias) söker ni på Tomthedon ! Jag svär på attt ni kmr garva igäl er haha! xD
Några frågor? Skriv i kommentar spalten isf! xD


Mumsigate glarren? Njaa! Kanske inte riktigt men bland mina favoriter finns den iaf! xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0