Känslorik dag!

Hejsan alla peoples!
Denna dag hare varit väääldigt känsloladdad kan man lungt säga höhö!" På morgonen efter en otroligt seg mattelektion så var det en föreläsning i Aulan om misshandel och våld. Dom kom från Södersjukhuset och visade bilder mm..! Väldigt extrema sådana men jag,becka och annika hade sett de flesta tidigare på en annan kurs...! Ett tiotal personer gick ut (har trots allt full förståelse för dom!!) men själv satt jag kvar hela föreläsningen,som sagt man lever ju i en doktorsfamilj *suck*...
När vi svettats klart och fått beröm gick vi ut och pratade ännu mer om bilderna och alla fick berätta vad dom tyckte och varför..Själv babblade jag mer än vanligt men jag behövde lix någon att prata av mig med..! xD
När vi ätit lunch (fick faktiskt ner ganska mkt trots the terrible pix) hade vi franska och vi fortsatte plugga till provet imårn (skit) och sen var det projekt till råga på allt-.-
Men när skolan var slut stack jag och min kära vän hem till henne (behöver jag skriva hennes namn?) xD och åt mellis innan vi pluggade och flummade (kan man kalla det så?) lite m Alex...! Jag gick hem en stund senare för att äta middag me efter det gick vi allihop till skolan för att ha en såkallad "drogkväll"! Pappa var med vilket stressade mig lite extra hihi...! Han skötte sig trots allt hyfsat bra så vad ska jag klaga på? ;)

Idag fick jag veta att en kille som gått på skolan förra året dött (en tågolycka) vilket naturligtvis är mkt tragiskt!!!!  Jag tycker det är sååå hemskt och nu vet jag dessutom vem det är eftersom jag och min syster tittade i skolkatalogen..! Snyft!! Att dessa olyckor är så många och tragiska!"! Det gäller att ta till vara på sitt liv ordentligt! Men jag stöttar verkligen alla som kände Jonathan (som var hans namn)och hans familjer o nära! Hemskt men trots all sorg måste man försöka gå vidare trots all sorg*tårar i ögonen* ,R.I.P Jonathan! <3

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Puss//AW



 Dagens händelse: R.I.P Jonathan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0