*kommerintepånånbrarubrikxD*

Heeellluuuu!! =D

Idag vaknade man som vanligt av klockan kl 06.30 -.-" Himla jobbigt att gå upp då (även fast jag inte går upp förrän kl 07.00 xD)!! Sen hade jag ett himla problem med att komma på vad jag skulle ha på mig :S Bara så alla vet haha xD
Sen gick man till skolan och hade svenska ... Kan ni gissa vad vi gjorde?! LÄSTE!! Ovanligt vah?! *ironisk*
Aja, efter det skulle alla 8:or in i aulan och lyssna på en kille som pratade om våld och visade bilder på folk som blivit misshandlade ... Efter tredje bilden började jag gråta och gick ut ... Fyfan vad hemskt det var!! När jag hade satt mig i ett rum där alla "känsliga" personer som inte klarade av att kolla på bilderna så kom Rebecka och tre till osså efter ett tag =) Så jag var ju inte ensam om att gå ut, vi blev typ över 10 till slut tror jag ...
Efter det skulle vi så klart PRATA om "filmen" i klassen :S Asso usch jag mådde illa ='(
Efter det lunch, och sen franska ... Fick plugga inför provet imonn :/
Sen skulle vi ha handledning och vi skulle göra nått olweus test på datan och svara på frågor om man har mobbat nån dom senaste månaderna och om man har blivit mobbad dom senaste månaderna -.-
Sen hade vi projekt (-.-") men jag hann bara va där i typ en kvart (=D) för sen skulle jag till tandläkaren ... Det var sista gången jag behövde komma dit på ett ÅR!! =DDD
Hihi och nu sitter jag här och lyssnar på Lass uns hier raus (<3333333333333) och vet inte riktigt vad jag ska göra ... Orkar fan inte plugga mer franska nu!!! Huhu
Men sen, klockan 18.30, ja då ska man minsann till skolan igen -.- "Drogkväll" ... Mhaha men missförstå inget nu, vi ska inte TA droger, vi ska PRATA om droger, om det var nån som var dum nog att inte fatta det x''D

Aja Hej hopp i lingonskogen x'''D

//Emilia

 
Hihi ville bara dela med mig av Toms nya Uuuuuuunderbara frilla!!! ;* <333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0