Kväll....

Det är nu över ett dygn sedan jag träffade tyskarna sist, känns som fem minuter sedan. Saknar dem.
Idag har jag chillat som fan, har inte ens pallat packa ut min resväska. Lyckades ta mig levande hem till Frida som bor otroooologt långt bort ska ni veta.
Har suttit vid datan och tvn lite annars typ. Frida och jag tittade åp Love Actually, den e stört bra =)
Nu ska jag fan byta min kalender.
Har ätit nästan en hel påse med underbara nic nacs idag :S de e stört goda, börja sälj dem i sverige också för faan!
Jahapp, jar lyssnat på Bills röstinlägg också, inte sådär jätte spännande. Det gamla vanliga typ, hej, hoppas ni mår bra, skivan kommer snart, tack för tålamodet, längtar tills vi ses igen m.m
Pallar inte skriva mer nu. Idag ska jag dra för mina gardiner så att jag inte vaknar klockan sju imorrn också.
Just nu har jag lyssnat på Jimi Blue den närmaste tmmen, eller två XD
Jag har chattat med typ emma och Frida, messat med lillasyrran som e i vemdalen med telenius osv. Imorrn måste jag packa ur min väska, plugga och sedan ska jag Bowla med resten av tjejjorna på bloggen. De ska få sina nic nacs XD
Pallar inte skriva mer nu. Ha det bra (= <3
//AP


Clara till vänster och Sofie till höger, stört sköna tyskar ^^ love you! <333


SMASKENS!! XD NATTI NATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0