Kvällski!

22:55

Min träning slutade för snart en timme sedan...kom hem typ kvart över tio -.-
Nu ska ja berätta lite mer detaljerat om min dag, för en gångs skull ^^

Dagen började med Musik. Det var faktiskt kul. Det är sjukt hur mycket roligare ett ämne blir då det går bra eller då man börjar förstå saker och ting.
Efter detta hade vi egentligen handledning men satt som vanligt kvar för att öva.
Efter en rast så hade vi fysik. Vi pluggade typ bara till provet, inte en särskilt fokuserad lektion från någons sida måsta jag erkänna XD
Sedan hade vi gymnastik. Vi spelade fotboll (<3) och catch the flag. Det var kul, det enda problemet var att vi fick veta att vi ska göra cooper testet på fredag :S det kmr inte gå bra men jag ska göra mitt bästa trotts att jag har sääääär dålig kondition -.-
Sedan var det lunch, fisk, det var mumsigt =)
Sedan hade vi..eh..svenska? Ja jag tror det. vi fick ta hem klassikerna och ska läsa dem hemma, som om jag inte har lite fritid nog....ni kommer få höra snart vad mer jag har antagit mig själv att göra -.-
Efter denna lektion så vi jobbade mest med satsdelar -.-, så var det dags för SO. Vi jobbade med arbetslivet. De började med det då jag var i tyskland och vi ska tydligen ha prov nästa vecka (!!!)
Sedan vare biologi...vi började med sex och sammlevnad =) haha äntligen något interessant XD
Fick veta vad jag fick på mitt förra biologi prov, VG 41,5 påäng av typ 50 nånting. E nöjd för tyckte det gick rätt dåligt...
Sedan slutade vi. Jag bytte om på skolan och tog sedan bussen till målvaktsakademin. Det var kul =)
Sedan hem, plugga, äta och sedan iväg på fotbollsträning igen. The rest is history ^^
Ska npg sussa snart.
Ni får ha det så bra <3

GRATTIS EMILIA 1 ÅR SOM TH FAN IMORRN :D:D:D <3333

//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0