Monday! (påsklov!)

Heeeello!
Har börjat skriva tidigt på morgonen ist! Klockan e faktiskt bara kvart över nio..xD Alla andra typ sover ut idag utom jag (och becka ofc!). E fett stolt över det...xD
Aja! Vi joggade igår jag y becka och det är jag iaf stolt över! Blev till slottet och tbx! Sedan hade vi vår häääärliga stretsching (stavning?)...Asså jag bara vill dö i dom sekunderna!!!
Igår hände inte sååå mkt mer efter det så jag går direkt över på idag..!
Jag har i ochförsig inte hunnit göra ngt idag heller menmen. ska nog titta på Bills lilla ljudklipp som han har lagt in på hemsidan www.cherrytreerecords.com! Titta efter! Det kanske kan va ngt med nya sigeln/albumet!!! Awwww*
Snart ska jag förfan logga ut och gå o käka frukost på terassen tror jag! Strålande sunshine vafan! Sedan vet jag inte riktigt...xD >Får vell see;)
Ha det bäst//AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0