Monday!

Heeeej!
Måndag igen då...längtar som fan efter sommarlovet!
Idag var steamboat eleverna i skolan för första dagen...de kom iof i fredags träffade en av dem då ;) Måste påstå att de e jävligt kortväxta, även om de flesta bara är 95:or
Dagen började med en halvtimmes matte, sedan utvecklingssamtal i 40 minuter (!) seeeeeeeeeeegt
Sedan vare svenska....kom lite sent pga samtalet. Vi höll på med meningsbyggnad eller vad fan det heter....fett cp.
Sedan vare kort håltimme sedan SO...vi gick igenom frågorna i boken, prov på torsdag -.-
Sedan vare lunch, Åt med Emma, Carolina, Gabriel (carolinas utbytesstudent), Maryam, och Shillan...m.f och även med Linneas utbytesstuden Brooke....(tror det va linneas iaf XD)
Efter lunch presenterade Carolina mig och Emma för Brad och Alex..också utbytesstudenter. De bor hos Henrik och Ivan...tror jag iaf e osäker...
Sedan vare dags för språk -.- gick bra iaf...satt ensam i korridoren och nåra amerikanare satt en bit bort....det kndes som om de skrattade ut mig XD de snacka lite om typ vissa i skolan och skolan i allmänhet, det var vad jag hörde ;P
Sedan vare klassråd, vi gick igenom lite ointeressanta saker.
Efter detta skulle ja ígentligen göra biologi prov men ska göra det imorrn istället med Patrik och Markus efter skolan....missar visst hemspråket (a)
Nu ska ja lyssna lite på music och plugga biologi ;)
Hare gööttt :D <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0