Myyyskväll(a) :)

Hejsan losers (sajk) haha"!
Ida känner ja mig lite överlägsen mohahah! ;) Njea men just nu iaf! Sitter hos emilia o chillar :) vi har flummat somvanligt haha!
Annars har dagen flytit på bra! En riktigt bra nyhet är att vi INTE och observera INTE fick ngn franska läxa! Jag är fett lycklig!(a) Men som om inte vi har nog med jobb! Asså läxor,prov o skit hela veckan ut fan" I´m so unhappy about that! Så vad har ni gjort idag? Ngt nice?
Imonn blir det filmning till bilden (äääntligen) och det känns skönt att äntligen komma igång med. Vi ska nog mysa lite till innan vi slummraar in (annika...undra vaffö?! ) hahah!
Ha det så braa!
ps:måste bara säga att min hårbotten kliar som farao!!!!!!! (Jag har inte löss...) så jag måste nog behandla med ngt bra schampoo etc :) Ngn med ngt tips? (torr hårbotten)

Ha det braaa;)
Kramar//AW


 
Haha! Våran låt på musiken som vi ska spela upp...;) Asså lol va kul det kommer se ut men iinte låta hahah! xD

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej! Tack så mycket ;D *blush'

2009-04-17 @ 23:50:33
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0