OMG! 0.0

Heej leute!
Nu ska ni få se lite OMG bilder! Btw! Lol för den lilla gubben i rubriken haha! ;)

 Tom utanför studion i Hamburg i slutat av Mars!

 En bild tagen av stalkers (galna fans) utanför studion den 7 april(!) (I tisdags)

Hör och häppna leute! De här är faktiskt en bild på Tom! Han har "virat in sig" i en shal (stavning) och en mössa. Det går ryckten om att han rakat dreadsen! :o

 På bilden ser ni Bill tom och ev georg. Bill har ju som bekant skaffat dreads och ja....! Scheisse!

Detta är Tom och Georg. Tom har tydligen färgat sina dreads svarta (!!!!!!!!!!) Det är riktigt OMG om det nu är sant (som det verkar)!

Här är ytterligre en studiobild. Gustav syns även här och framför killarna står toms nya bil. Det sägs att det var 20 tjejer (antagligen stalkers) som tältade utanför studion och tog dessa bilder!

 Anledningen till at Tom färgat sina dreads kan vara att han och bill vill likna varandra igen. När dom var små var det ypperligt svårt att se vem som var vem. I Bills nya tatoo så står det oxå "We never stop shouting,we return to the orgin!"
Kan detta ha ngn betydelse?!

 Här är ytterligare bilder tagna utanför studion den 3/4 (samma dag som konserten igentligen skulle varit på i Sverige!) Här ser vi Georg! ;)

Georg ser i princip likadan ut haha!! xD

Annikas äääälskade Hobbit^^ ;)

Den här bilden då! Tom igen! Nu kan man lungt se att dreadsen är svarta men......

Han har lix gömt dom i ngn slags schalett! xD Haha!" Polisångerna ser svarta ut och det som hänger utanflör schaletten är svart..!

 Här kommer en bild då man lätt kan se att det är Tomthedon! xD Ser ni kläderna lix!^^

Här ser vi en misstänksam Gustav tsm med ngn i TH-teamet..

Den gulliga trummisen ser ut att ha gått upp ngra kilon...

Haha! Vikket wierd ansikte Th-teams gubben fick hoho! xD Undrar just va dom snackar om?-..

Här är lite bilbilder som stalkers tagit! (Känner mig lite halvt skuldmedveten när jag lägger upp alla dessa bilder men det är såå spännande juue! ;)
På bilbild nr 1 ser ni Gustav och Georg, på nr 2 är det Tom,nr 3 G&G,Nr 4 MR Tom xD!




Denna text som jag kopierade från TokioHotelnytts Bdb säger mig att stalkersarna inte är spec trevliga! Stackars th! :'(

Denna text hitta jag i en stalkers blogg, dock på franska.
(vilket betyder översatt till svenska av mig om ni inte förstår min poäng)


Några polska fans sov utanför tvillingarnas hus och förstörde staketet nära grinden där man går in. Bill var skit förbannad och gick ut ur huset och brast ut i tårar. Några tjejer har åkt till (eller gått in i) studion och var oförskämda mot Georg och Gustav. Nu har Andreas och familjen Kaulitz har tagit till åtgärdssäkerhet på alla bilar. Fansen, som har varit minst 20 meter från den privata marken har filmats och fotograferats för att visa omfattningen av skadorna och snart kommer dem skaffa säkerhetsvakter

Ja...säga vad man vill men jag tycker det är jävligt respektlöst! Jag är nog inte ensam!
Ha en fortsatt trevlig påskdag everybody!:)
//AW

Kommentarer
Postat av: Annika

Nu får jag lite ångest här....fast han kanske passar i svarta dreads....det e i alla fall bättre än om han rakat av dem...

2009-04-12 @ 18:12:01
Postat av: Martina

Haha Gustavs tröja! Kanske inte så typiskt honom? ^^

2009-04-12 @ 18:48:13
Postat av: Annika

haha nej snarare en tröja Tom skulle ha på sig XD

2009-04-13 @ 21:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0