påsklov imonn då då =D

Tjo alla bloggläsare!! =D

Idag började vi med idrott ... Vi spelade volleyboll och det gick väl bättre än det brukar men jag kan knappast påstå att det går bra x'D
Sen hade vi bild och jag, Frida, Zandra, Malin och Linnea gick till Helenelunds station för att spela in våran film ;D
Jag, Zandra och Frida ska vara typ gangsters och så ska vi planka på ett tåg, men sen kommer en vakt ... typ xD
Iaf så måste vi ha jätte mycket häng så brallorna typ trillar av!! Fattar fan inte hur killarna klarar av det ;D
Men vi hann inte spela in hela idag, så vi ska fortsätta nån gång på lovet =)
Sen hade vi hål och jag satt typ och lyssnade på musik och sen var det lunch ... Kommer dock inte ihåg vad det blev xD
Sen SO ... Inget spec hände. Men efter det däremot!! Då hade jag nämligen Biologi prov serru!!
På första frågan skrev jag 3 SIDOR!! :O *stolt*
Om jag inte får bättre än G på det här provet vette fan vad jag gör xD Men på det förra biologi provet fick jag VG- visade det sig idag =D *stolt igen*
Sen hade vi kemi och vi ska typ börja på nått nytt projekt ...
Sen gick jag hem, och eftersom varken mamma eller pappa är här idag så passade jag på att gå in på datan, och där har jag suttit tills nu (22.02) xD
Har suttit och kollat igenom typ alla TH-videos jag har och samtidigt filmat så jag har dom på mobben x''D Snacka om Tokio Hotel-knarkare xD
Men aja sov sött och dröm om mig så ska ni nog vakna upp lyckliga imonn xD Haha eller inte ;)
God natter mina skatter =D <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0