Plugg,plugg....BAJS!

Heej!
Jag e fett stolt att jag över huvudtaget hinner med ett blogginlägg idag haha! ;) Har som rubriken oxå säger sjukt mkt att göra...! Det e verkligen bajs! Hatar sånt asså men skit samma! Datan kan inte stoppa mina studier iaf! Som ni säkert kanske vet så är det fysikprov imårn och jag är så fucking nervööös! okej inte riktigt men det e iaf sjukt trååk med prov! :/

Okej...över till ngt mer kul! Har pratat med min kära vän Anna i telefon (1 timme och 2 min gick samtalet på xD) för ett tag sedan och vi snackade på! As niiice faktiskt haha! Hon frågade om jag ville komma till hon o hennes kompisar på filmkväll på fredag men har lite andra planer tyvärr så det får bli en annan gång. Aja! Imårn firar Emilia gumman 1 år som Th fan! Asså detär fan sååå kul! Ett år sedan hon erkännde "ödet" haha! Grattis x1000!!
Okke..nu måste jag återgå till fysiken en stund!  Ha det vänner!<3
Kramar//AW



Någon som dör av allt plugg?? Asså fuck..." Haha! sorry för bilden men pallade inte ta bort texten i paint haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0