Rubrik

Dagen har flytit på, och imorn ä'r det redan helg!!!
Men snacka om att jag är helt utmattad, jag är lixom "öm" i hela kroppen, och min hjärna är så seeeg.
Jag har glömt allas namn idag kändes det som, och sedan är jag rätt sur oxå.
Och imorn ska vi springa ngt kopergrej på gympan, och jag kommer nog vara ännu segare efteråt.....
Men förutom allt negativt så lever jag och mår annars på topp xD

Först hade vi skola, och sedan var det Kör för min och emilias del.
Vi fick sjunga solo för 10 pers typ...och det var allt annat än vakert xP... Haha
Sedan gick vi till Astrid och skulle göra franska, men i vårat fall blev det mest prat.'

Ska nog läsa min "svanska bok" Skriet från vildmarken som handlar om en hund typ.......
Det är iaf ingen bok jag rekomenderar. ^^
Nu ska jag stänga av datan och gå direkt när till badrummet för att efter det gå raka vägen till min underbara, mjuka, kalla, stora sääääng.

God natt, och Bomb Voyage
Kramar Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0