:S

Dålig uppdatering av mig idag...eller ska ja säga igår? XD klockan e ju över tolv :P
Har varit normal skoldag idag. Ganska chill med fredag iaf :D
Hade ju idrotts prov...gick helt ok med tanke på att jag knappt pluggat något XD
Efter skolan gick jag hem. Min syrra kom hem från frisören med sin kompis. Hon har klippt lugg, ursnyggt faktiskt :D Blev så jävla sugen på att klippa mig med så när mamma undrade om nån ville med till stinsen hänkade jag på och gick och klippte mig, helt spontant XD De var tvugna att klippa fem centimeter (!) för att mina toppar var så slitna :S
Det var ju inte så länge sedan jag klippte mig......
Sedan vare fotbolls match. Vi spelade sjukt bra och vann över BP med typ 5-1 eller ngt...kommer helt ärligt inte ihåg hur mycket (a)
Tyvärr var det rätt tråkigt i mål men men, vi vann iaf :D
Ska sova nu e sjukt trött..ska bara lägga in dagens bild först sedan zzzzzzzzznark!
Sov gott :D <3
//AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0