Sent..

...eller iaf känns det så fast klockan bara är typ 5 minuter över elva på långfredagskvällen..
Har inte gått och lagt mig innan tolv ngn gång under detta lov men det är kanske som det ska?! haha! ;)
Hej Btw! Det måste man kanske skriva i ett inlägg?!
Det är fredagen (Långfredagen) den 10 April idag. Har varit hos becka på eftermiddagen och så var vi ju hos mormor nyligen. Anders (morbror som kanske läser detta^^) var oxå där och vi har ju våran humor ihop kan man lungt säga haha!
När vi äntligen skulle sätta oss och käka så spydde mormors lilla hund selma precis bredvid bordet så aptiten föll kanske ngt haha! Men gott var det som vanligt! (aa) Imorn blir det silllunch på landet och det blir ju inte fel! Det är typ bara jag och mina syskon som gillar sill och potatis känns det som haha! Av barn alltså!

Nu ska jag nog gå och läsa min bok 8En världsomsegling under havet) och sedan sova ut till Påskafton! Blir kanske ngn jogging då becka!?


Btw! Tack alla som läser min FF! Det är verkligen kul med alla fina kommentarer man oftast får efter varje del(a) det är såå underbart!
Ni får mig att skriva mer och bättre FF:s! Tack och åter Tack!
Gkad påsk på er (: <3
Kramar//AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0