Sista lovdagen ^^

Ja, nu har en hel vecka gått, och det har känts som vi varit på lov i en evighet. Annanrs brukar veckorna gå på en blinkning, men nu går det segt fram.
Man har hunnit göra så mkt, och visst vill man ha mera lov.
Men man vet ju att nu är det inte långt kvar till sommarlovet heller.

Jag har mest slappat idag, tagit det lugn helt enkelt.
Men jag sprang-jogga, faktiskt. Fastän jag får håll lite då, o då. Och att man får krama en sten så hårt att knogarna vitnar, så är det ändå rätt kul. Man känner sig så stolt efteråt, och ja det är nog en av de roligaste träningssätten.

Men tills nästa vecka hoppas jag bara att solen tittar fram igen xD
Så man får så där härligt sommarväder lix.....

Bomb voyage, Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0